God jävla morgon

Det här kommer inte bli en bra dag, det känner jag redan nu. Kanske för att jag var vaken till kanske 5.30 imorse av olika anledningar? Man stannar uppe för att prata i tele, sen slutar det som de gör. Sen ringer andra människor som knappt vet vart dom är så jag får stanna uppe och snacka med dom vid 4 tiden. Sen när man väl lägger på så är det ljust ute och fåglarna kvittrar, och det hjälper inte att man drar täcket över huvudet, man känner ljuset och man hör fåglarna. Så nej, idag borde ingen snacka med mig, allra minst de personerna som höll mig vakna. Iallafall inte nu på morgonen, för jag är sjukt sur. Blev även väckt av mina bröder för 2 timmar sen pga deras skrikande, så hur många timmar kan jag ha sovit i natt tro? Bara att räkna själva. Jag som skulle få gjort massa saker idag men det kommer väll knappast ske när jag är på det här humöret och trött. Så räkna med en rad sura inlägg idag. Ha det så jävla bra.

Jag är den nya Hitler for the day


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0