Godmorgon !

Nu är jag helt och hållet vaken. Har vaknat lite till och från hela morgonen av sms och av att mina bröder väsnas på nedervåningen. Vaknade även vid 4 i morse av någon anledning och hade fått 6 nya sms från alkoholpåverkade människor. Så jag svarade på deras sms, men svarar man, så får man svar tillbaks, så jag blev ju pigg tillslut. Inte nog med det så ringde min kompis kompis upp mig och ville snacka, och jag känner ju inte honom men, haha lite kul var det la. Somnade iallafall tillslut.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra faktiskt. Planerade ju att träna, men är så sjukt trött så vet inte riktigt om jag orkar.. isåfall får det bli ett sent pass. Kanske man ska gå ut och sätta sig i solen, kan man det när man bränt sig lite? Aja, får väll se. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0