Godmorgon

Vad händer idag då? Jag vet faktiskt inte för har inte lust att göra något speciellt tror jag, är galet trött och seg i kroppen efter gårdagens stenhårda träning på 2 timmar. Hade planerat att träna idag egentligen, men jag vet inte riktigt hur det funkar eftersom det är någon ful dag idag som jag aldrig kommer ihåg (Kristihimmelfärds?!). Blir kanske att man går ut på en längre promenad senare idag. Tråkigt väder är det ju också, vad är det som händer? Det ska ju vara sommar om 1 månad ungefär, och då måste ju visa sig lite i vädret.

visst saknar man dessa låtar som man alltid lyssnade på när man var 14?


Kommentarer
Postat av: thaipinnen ♥

fin blogg:)

2010-05-13 @ 15:30:16
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0