Göteborgs väder suger, jämt

Seriöst, när ska det vara bra väder här i Göteborg? Det är alltid molnigt eller regnigt känns de som, och om mindre än en månad är det meningen att det ska vara sommar, när det knappt känns som vår. För övrigt så vaknade jag för 15 minuter sen, för jag har ju vänt mitt dygn up side down typ, inte bra, kanske dags att ändra på det medan man har chansen? Eller inte, whatever, snart sommarlov och då kommer det troligen se likadant ut. Varför blir det att jag bara babblar på om massa onödigt? Vem fan bryr sig när jag går och lägger mig egentligen? Nej, menar det.







true shit, nu ska jag äta frukost, uppdaterar senare .

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0