HAHAHAHAHAHAHAHAHAH

Alla här vet väll vad drickan 'Pucko' är för något? Om inte så kommer bilden här nedanför. I alla fall, jag har en bror på 7 år och en på 9 år, onödig information yao. Men ja, tidigare idag hörde jag min 7 åriga bror prata med min mamma om just den här drickan då.

Min bror;
Ehh, om man dricker pucko, blir man ett pucko då?
Mamma; hmm.. naaaeee..


HAHAHAHAHAHAA alltså, seriöst jag dör typ av skratt nu. Så jävla roligt så jag vet inte vad. Hahahaha. Hahahahaha. Åh herregud, avslutar inlägget här med att säga att jag ska äta lite nu och kolla på Bella & Tyra show igen, bara för det senaste programmet var så bra. Tjaaaaa!


Hahahahaaha, tror jag är trött eller något. mwwaaaaaahh

 

 

 

du är söt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0