Hemma! waahh

Efter en för jävla tråkig dag i skolan från klockan 9.30-14.45 sitter jag nu framför datorn (igen). Tror aldrig jag varit så duktig som jag var idag. Sista lektionen, idrott, så skulle vi springa i skogen och för de som känner mig så hatar jag att springa, verkligen hatar! 2,5 km skulle vi springa, i jobbiga uppförsbackar som några töntar. Dock gjorde jag det på lite mer än 15 min, och jag stannade en enda gång så jag är fett stolt över mig själv, träningen ger minsann resultat trots allt.

Efter skolan åkte jag och Michelle in till stan, och köpte glass och åt upp alla kalorier vi kämpat bort, men vem fan bryr sig. Äta bör man annars dör man. Kommer ju från rätt person och allt, höhö. Sen åkte jag hem, hämtade min bror på fritids. & nu sitter jag här ännu en gång och är fett trött & snackade precis i tele med alex.

Nu är det dags för mig att städa, för det var ett tag sen nu och det behövs verkligen. Hörs senare när jag har lust och ork.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0