Hemma

Kom hem för en stund sen, har varit iväg med pappa i typ 3 timmar och kollat på en bil i Frölunda. Hade sjukt kul med min pappa, har ju inte umgåtts så mycket med han de senaste, men man märker iallafall att vi har samma humor. Vi sitter och skrattar åt folk som ser konstiga ut, jag vet, sjukt elakt men det är så jävla roligt för min pappa säger så roliga saker , hahaha. Så ah, när vi kom fram till bilhandlaren så hälsar man ju, men istället för att kolla mig i ögonen så stirra han på mina bröst, och jag hatar sånt. Uuuh, blä.

Har legat ute tidigare idag och stekt, och även pluggat lite psykologi så nu ska jag smörja in mig med after-sun så jag återfuktar huden för det känns som jag har bränt mig lite på armen. Men det tar sig walla. Sjukt trött nu, borde plugga eftersom jag har prov i psykologi imorgon men hm.. det kommer inte hända, för min hjärna tog sommarlov för längesen.

 

vet att jag är galet vacker

nu ska jag äta, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0