Hm, powerwalk (?)

Tror inte man kunde kalla det där för powerwalk, mer promenad. Mamma gick så galet segt så jag vet inte vad, och hon klagade om att hon hade träningsvärk sen igår då hon hade varit ute och 'gått en snabb promenad'. Yeah, ait. Själv tränar man cirka 3 gånger i veckan kondition och styrka, är det någon som hör mig klaga? Klagar bara om att det gick för långsamt. Men samtidigt så vill man ju inte gå ut själv och gå, skulle känna mig rätt dum om jag gick runt bland folk i ett översnabbt tempo helt ensam. Någon som vill gå ut och powerwalka på riktigt med mig kanske?


Ska man ha sällskap, men bara gå en promenad?

 

Eller gå en äkta powerwalk, fast själv?

svårt val ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0