Hola

Vilket fint väder det är ute, och här ligger jag och kollar på film, lite sådär illa. Hur som helst, min dag (för er som är intresserade) har varit helt okej faktiskt. Kom till skolan vid 8.20 och gjorde mitt omtalade historia prov som som tur var gick helt okej. Efteråt var det bara skoldag fram tills klockan 12.50, sen åkte jag och köpte mig ett par nya glajor eftersom mina försvann under en galen fredag. Tog även en milkshake med Jenny ;*

Hur som helst (igen) så ligger jag i min säng just nu, och har pausat filmen och försöker kolla vilka tider jag ska träna imorgon, om jag ska gymma eller vad jag nu ska hitta på. Huvudsaken är att man rör på sig, ellerhur? :)

pumpa rumpa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0