Hur ska jag någonsin kunna sova den här kvällen?

Somnade ju innan, och låg och sov i ca 2 timmar och det är inte bra, för nu kommer jag aldrig kunna somna. Jag borde gå och lägga mig nu egentligen, men det är väldigt omöjligt känner jag, för jag är knappt trött. Pratade iallafall med Alex i tele för en stund sen. Haha, He's ligging in the bed.. hahaha, börjar skratta bara jag tänker på det. Så gulligt. Hoppas man får prata en liten stund till ikväll. Imorgon väntar en ny dag med nya möjligheter. Vad händer? Jo, jag börjar 8.20, segt som bara den, och slutar 14.30. Inga roliga lektioner, men ändå rätt chill. Ska träna imorgon med har jag bestämt mig för, det är ett måste faktiskt. Tränade väll 3 gånger förra veckan (?) så det får bli liknande den här veckan med, om jag hinner.

Jag har tänkt på en sak nu, ohja. Vad ska man ladda upp för bilder till varje blogginlägg? Jag kan ju inte stå och poosa inför kameran varje dag, och sen känns det rätt ego att lägga upp bilder på sig själv hela tiden, och jag är inte speciellt ego så jag tycker inte det passar in så bra. Yao, men jag ska väll fortsätta göra det jag gör, "I'm ligging in my bed", hahahaha, så söt..

Mario - I choose you

bästa låten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0