Jag älskar dig!

Du är som en andra halva för mig nu mera, för du finns alltid där för mig och du gör mig alltid glad om jag är ledsen. Efter allt knasade till sig för ett tag sen så har du alltid funnits vid min sida och du ska veta att jag uppskattar det till 110 %. Du vet att jag alltid kommer att stå vid din sida oavsett vad, och hjälpa dig fram om det skulle behövas för du är en sån människa man inte vill förlora. Du och jag är så sjuka tillsammans med, vi kan snacka om massa sjuka saker och sen sitta och asgarva för oss själva. Jag längtar som fan till fredag! Fredag-Söndag då är det Julia&Linn weekend, och då blir det massa party. Vi gillar't ! :D Nu är det bara 5 dagar kvar typ, sen kommer jag till Varberg och vi två ska göra staden osäker ;) Puss på dig hjärtat & tack igen!


BABE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0