Jag är fortfarande vaken, ovanligt ?

Har precis suttit ute en stund med Emelie och chillat. Såg precis på The haunting in connecticut, oh vad galet äckligt säger jag bara. Satt och flätade hela Emelies hår medan vi kollade, eller ja, Emelie fick berätta vad som hände eftersom jag knappt vågade kolla, men av det jag såg, så vet jag att ikväll kommer jag inte somna bra eftersom jag knappt vågar gå på toa själv. Inte gjorde det saken bättre när dolt nummer ringer, och lägger på. Kanske är mitt i en skräckfilm nu, vem vet. Om jag är död imorgon, så är jag iallafall lite medveten om det. HEHE. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske kolla på en film man inte blir rädd av? Hm, ja typ. Puss



För er som vågar kolla trailern, så varsågod.
Vill själv inte se den, ska aldrig mer se en skräckfilm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0