Jag känner mig så.. tom (?)

Jag känner ingenting just nu, hela jag känns helt tom. Känner ingen känslor, känner mig varken glad eller ledsen, lycklig eller olycklig. Jag känner ingenting. Har nog aldrig känt mig så här tom som jag gör nu, kanske är för att du inte finns här längre. Det enda jag känner är trötthet, trött och seg. Jag längtar inte till något, varken till sommarlovet eller tills man fyller 18. Det börjar bli lite frustrerande. Sammanfattningsvis är det enda jag känner ; trötthet & frustration. Det är lite.. smått skumt. Får väll hoppas att allt kommer tillbaka sen. Jag tänker på dig hela tiden.

 

visst ser jag tom ut? tom i huvudet, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0