Jag orkar inte sånt här

Seriöst, vad jag än försöker göra, hur bra jag än försöker lösa saker eller hur mycket jag än försöker förklara så är det alltid någon som är sur, ledsen, besviken etc. Jag orkar inte! Varför ska jag jämt behöva känna mig som ett problembarn som gör så folk mår dåligt hela tiden. Är det något fel på mig tro? Trodde inte den här dagen kunde bli värre, men det kunde den tydligen. Ingen mat för mig nu heller, kan inte äta när det är såhär.  Mår illa och vill bara spola över den här dagen eller något. Kommer något någonsin bli bra?


Kanske lika bra att isolera sig från allt, så kanske folk hade sluppit bli sårade pga mig.

Sämst, är mitt nya namn .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0