Jag skulle lyssnat på dig Alex !

Haha, har precis duschat och nu är jag jätte pigg och kommer aldrig kunna somna! :( men jag orkar inte duscha imorgon bitti för då måste jag typ gå upp 6.30 istället för 7.30, och varje sekund räknas för mig när jag sover, iallafall om man ska upp tidigt. Usch, är inte alls redo för skolan, förstår inte hur jag kan sitta här och säga sådär när jag aldrig är i skolan men. Förra veckan var jag bara i skolan i 2 dagar av 5. Så nu denna veckan ska jag vara där alla dagar, påminn mig om detta nu för annars kommer jag skita i det. Haha.

Jag mår faktiskt riktigt bra idag trots att skolan stressar upp än och det händer lite saker då och då, så mår jag faktiskt bra. Det är sommarlov nu om ungefär 10 dagar och det känns helt underbart. Ännu bättre känns det att det är helg igen om 5 dagar, hehe för då ska jag till Varberg till min underbara Linn. Så ah, underbart helt enkelt!

Vad händer imorgon då? Jo, jag ska till skolan (jag lovar). Börjar 9.30 med första lektionen som är matte, och det är oftast måndagar och fredagar jag brukar 'försova' mig just för att det är matte på morgonen. Men dock ska jag gå imorgon, och få reda på att jag fått IG på nationella, hehhhe. Andra lektionen är historia, öh tråkigt. Sen är det luunch. Där efter är det klassråd och lässtund. Ärligt talat blir jag trött på vår lässtund för vem fan vill sitta och läsa när man kan göra något vettigt? Läsa kan jag göra hemma om det ska vara så. Så, jag kan egentligen sluta väldigt tidigt imorgon om jag hoppar över lässtunden och klassrådet (a) då kan jag faktiskt sluta 11.50 om jag hade velat... hm, vi får väll se vad som faller mig in (6) Haha, planerar till och med när jag ska skolka ju :(. Efter skolan blir det träning och kanske solning, beroende på när jag slutar. Ska även hämta min bror på fritids vid kl 4. Sen blir det plugg och det måste ske imorgon, haha.

Jag tror jag börjar känna mig lite trött nu! Men jag kan inte lägga mig med blött hår, då kommer det se ut som fan imorgon. Alltså, när jag lägger mig med blött hår så blir det helt ohanterbart dagen efter, jag skojar inte. Jag kan bli så sur på mitt hår, så det hade känts bäst om det bara försvann, eller om man kunde ta av och på det ibland, som en peruk. Vad hemskt det där lät, men ja, mitt hår är hemskt det med. Det känns som jag bleknar för varje dag som går, jag är seriös! Solade senast i fredags tror jag det var, och det har gått 2 dagar. Känns som ifall jag inte solar imorgon kommer jag få panik. Känns som det man legat och pressat för försvinner direkt, och då menar jag även när man solar utomhus. Men nu har jag kollat upp vädret, tönt som jag är och det ska vara sol hela veckan med lite moln mån,tis,ons. Sen på torsdag och fredag ska det vara sol. Så på torsdag blir det att ligga och pressa, och på fredag åker jag ju till Linn men jag kan nog sitta och pressa lite då med innan festandet drar igång.

Det är bra att jag sitter och skriver såhär mycket, för då blir jag trött. Känner mig lite sömnig i ögonen, men jag hade nog kunnat sitta uppe ett x antal timmar till. Det är bra att det inte är någon som snackar med mig på MSN eller smsar eller liknande, för då blir jag uttråkad. Varför vara uppe om ingen pratar med en liksom? Haha vad smart jag är ibland. Sitter och lyssnar på musik nu, och mamma gnäller om att jag inte ska lägga mig för sent, haha jo den har man hört förr. Hon anar inte vilka tider jag sitter uppe till vissa skoldagar, mwaha. Bus på mig där ja. Hade ett väldigt intressant samtal tidigare idag, mwhih borde göras om tycker jag!

Min mamma vet vem som bestämmer iallafall. Som de allra flesta vet så är min stora passion i livet smörgåsrån (vet du inte vad det är, så fuck you och sök på www.google.se). Så för en halvtimma sen så gick jag ner i köket och skulle hämta smörgåsrånen, så jag tog med hela paketet, ungefär så här gick det till;

Mamma - Varför tar du med dig hela paketet?
Jag - För dom är mina!
Mamma - Duuuu ..
Jag - *går iväg*



Respekt ! Hahaha. Nej nu ska jag sluta blogga och gå och lägga mig tänkte jag faktiskt ,klockan är ju bara snart halv ett, duktigt julia. Men jag sov ju till 1 idag ungefär, så det jämnar ju ut sig, kanske inte imorgon dock. Ahhhh kommer försova mig, någon som kan ringa och väcka mig vid 7.30? Uppskattas till 100 %.  Godnatt sötnosar, det blev ett himla långt inlägg :o


okej det där var en jättehemsk bild på mig

men jag saknar att vara såhär brun!

bild från sommaren 2009

summer 2010 here i come! wah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0