Jag vill också ta studenten!

Haha, det blev ett till inlägg innan jag ska sova middag. Nu tar alla 91or studenten (kanske några 90or också) och jag vill också ta studenten och slippa skolan, långa dagar och plugg på eftermiddagarna. Jag är så trött på det, och tanken på att behöva gå ytterliggare ett år till gör mig bara trött och sur, haha. Men jag vet ändå inte om jag hade varit redo för att ta studenten i år, för vad skulle jag göra sen? Vet fortfarande inte vad jag ska göra efteråt, men jag antar att jag ska plugga vidare, men inte med en gång för det orkar jag nog inte.

Iallafall, stod vid centralen idag och väntade på min buss då det åker förbi ett studentflak som gapar, skriker och sjunger till musik. På deras studentflak stod det skrivet på en plansh "visa pattarna" och så hade de målat två stora bröst, haha. Så var det typ 2-3 killar som pekade på mig och sen pekade på sin plansh. Ja, vad gör man inte? Jag drog upp tröjan dirr, haha nej det gjorde jag dock inte men jag började skratta och ingen annan mer än jag och studentkillarna fattade vad jag skrattade åt, så man fick ju en och en annan blick på hållplatsen. Lite kul anyway.

 

student 2011 ja tack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0