Jahaja

Blev la visst en liten sen kväll idag med? Och gissa hur mycket jag har pluggat inför historia provet som är om exakt 8 timmar? INGENTING. Känns lite sådär kul, men det är okej, snart är det sommarlov och då behöver man inte tänka på ett förbannat skit. Så säger positiva Julia denna natt som börjar närma sig 00.30, illa illa! Men i nuläget så säger jag bara ; couldnt care less.

Vad har jag gjort idag, jag har inte varit i skolan iallafall. Det blev en tripp till frissan och färga min utväxt + klippning. Blev rätt nice faktiskt. Sen har jag nog bara legat hemma i min säng och slöat rätt hårt och de har känts bra det med. Nu känner jag dock att jag ska börja dra mig mot toaletten och tvätta bort mitt smink etc. För jag börjar bli lite sömnig, tro det eller ej! Så man får väll passa på medan man är det.


såhär blev alltså mitt hår efter frissan idag, rätt nice ändå ja? Fråga mig inte vad jag sysslar med på bilden, det blev bara en lite förvrängd bild :) godnatt ! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0