Känner mig bakfull...

men det är jag inte, så varför har jag den känslan? Tror detta kommer bli en fett seg dag, men det gör inte mig så mycket faktiskt för jag vill bara ta det lugnt. Pratade precis med en mycket söt människa i tele, tihi. Well, vad ska man skriva? Har inte så mycket att dela med mig av mitt ointressanta liv. Vad bloggar alla andra om egentligen? Funderare.

Oh, nu vet jag allt vad jag ska berätta. Alla måste verkligen gå in på http://nyheter24.se/bella-tyra-show och kolla på det senaste programmet där Kissie är gäst hos Bella & Tyra. Det är så galet pinsamt så jag vet inte vad. Enbart pajkastning, men det är ju det man gillar, ait?


 

 

 

 

 

 

bitchigt värre, men jag gillar't, kollakollakolla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0