Ligger i min säng och väntar på samtal

Har duschat för en liten stund sen, så nu ligger jag här i handduk och lyssnar lite på Green Day och väntar på att Alex ska ringa och prata med mig. Har nästan skrivit klart min svenska inlämning med, men fick reda på att den kunde lämnas in i slutet av veckan om man ville, suck, jag som suttit och kämpat, men nu har jag gett upp, haha.

Är förövrigt helt kladdig av hudkräm som jag precis smörjde in mig i, galet nice. Imorgon är det skola som gäller, och även åka hem till Camilla och fixa solkort tillsammans med henne, underbart. Längesen jag träffade henne, så det ska bli så sjukt underbart att få se sötnosen igen. Är så glad att allt gått bra med dig efter allt!

vacker bild

yes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0