Lite förändringar i bloggen, men inte alls stora

Kom på att jag inte kan ändra headern så mycket, för mitt program kräver en produktnyckel, och jag fattar inte vad de menas med, så så länge jag inte har någon produktnyckel så blir det ingen ny header. Lite förändringar blev det ju iallafall i bloggen, märker du vilka? Haha, tror knappt det, bara jag som tänker på sånt.

Hur som helst ringde Alex mig precis och väckte mig lite till liv, tack hihi. Men känner att mina ögon knappt kan hållas uppe länge till, så kommer säkerligen somna här i sängen med datorn i knät och allt. Men det får jag lov att göra, men då kommer jag inte kunna somna inatt? Svårt beslut. Har ju blivit så att jag är uppe sent, men sover ca 2 timmar på dagen för att vila upp mig. Men om jag hade försökt hålla mig vaken nu, så hade jag kanske kunnat somna ikväll istället? Whatever, tror jag somnar lite nu. Hörs senare.

Trött, syns kanske?

& för de som undrar vad som står på min tröja, så står det "Hej! Nu har vi massor av nya maträtter bl.a. en jättegod mezewrap för 39kr!". Tröjan kommer ifrån 7 eleven som jag jobbat på en gång i tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0