Min nya bikini

Köpte en bikini idag på H&M, och som ni ser så skiftar den i färg beroende på vilket ljus det är så kan inte riktigt sätta fingret på vilken färg det är. Men ja, ingen speciell bikini men behövde en ny nu till tisdag då vi ska åka på en 'hemlig resa' med klassen, och då skulle man ha med sig badkläder, så ya0. Får köpa en till någon dag, som inte är från H&M.. Har inte köpt kläder där på säkert 1 år för jag gillar inte att ha likadana som alla andra men nu blev det så. Det är ju bara en bikini.


Haha färgskillnad? Får ta bättre bilder en annan dag, när jag har den på mig

(eller inte)

Då ska man vara uppe ett tag till för att vänta på Alex som ska ringa, och jag är osäker på om jag kommer klara det, men ja, ljudet på mobilen är iallafall på så får vi se hur allt slutar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0