Nästa helg kommer bli helt awesome !

För då ska jag tillbringa hela min helg hemma hos världens bästa Linn i Varberg. Kommer åka till henne direkt efter skolan på fredag, och åka hem på söndagen. Ska ha så sjuukt kul! Festa, snacka och bara ha det för jävla roligt tillsammans! :) Längtar redan, var ett tag sen jag festade nu, kanske 3-4 veckor sen iallafall. Så nu nästa helg är det finally dags för lite party party med lite Varbergs folk. Det gillar vi! Kommer dock kännas konstigt att åka tåg igen, men bort med dom tankarna. Vi kommer ha så gryyymt kul gumman! ;) graaowr haha

we're gonna party as much as we can


Kommentarer
Postat av: linn johansson

det ska bli skoj som fan, jag längtar redan!<3

2010-05-28 @ 09:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0