natt-flipp

Hej jag heter Julia och jag är ful. Folk tror att jag är född runt 95 och att jag ser ut som en fjortis. Jag tycker det är kul att ligga under sängen och räkna myror, för myrorna är mina enda riktiga vänner. Mitt liv består av att läsa böcker och skala jordnötter. Jag vet inte vad kläder är, brukar helst gå runt naken för att få uppmärksamhet på något sätt. Jag tänder på håriga män i 60 års åldern, det ska vara äkta vara. Jag planerar att bo hemma tills jag är 42 år, för jag kan inte laga mat och vet inte hur man duschar själv än. Jag är inte speciellt bra på att underhålla människor mer än mig själv, jag kan sitta och skratta åt saker jag tänker på och då kollar folk runt omkring konstigt på mig. När jag blir stor, ska jag bli vuxen och det är min enda planering i mitt liv, eller, vilket liv? Hoppas du och jag kan bli vänner, adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0