Nu är jag inomhus igen

Har varit ute och jobbat i trädgården sen jag skrev det senaste inlägget. Eftersom jag ska få en friggebod så måste vi röja undan massa träd och gräs och blö. Det var inte lite heller vi fick slänga, och nu är jag både trött och fortfarande sur och på dåligt humör. Borde duscha, eftersom pappa kastade en spade gjord rätt i huvudet på mig, tror ni jag skrattade åt det? Nej jag blev bara ännu mer sur. Min lillebror försökte slå mig med en pinne, tror ni jag skrattade åt de? Nej jag undrade varför han är så dum i huvudet hela tiden. Jag snubblade på en rot, och ramlade, tror ni jag tyckte det var roligt? Nej, en rad svordomar for ur munnen medan alla andra stod och skratta. Jag fick en kvist rätt i ansiktet, tror ni jag tyckte det var kul? Nej jag började skrika på kvisten istället, medan pappa sa "jag tror kvisten gjorde det med flit". Det var nog den enda gången jag skrattade till.

Så nu sitter jag på mitt rum, sur och trött och vill bara dö. Har inte ens ätit frukost idag, så är helt yr men jag är för sur för att göra något åt saken. Om folk tror att dom har hört eller sett mig sur innan, så är det ingenting jämfört med detta. Så jag råder folk att bara låta mig vara om det är något som kan skapa konflikter. Jag är trött, låt mig vara bara.

massa skit, och det blev ungefär lika mycket till

smuts och brutna naglar, aj

 

smutsigt värre, nu ska jag .. gå och dö tänkte jag.

puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0