Nu börjar jag faktiskt bli lite trött

Jag är väll känd vid det här laget om att sitta uppe sent inne på MSN, Facebook osv. Men jag har ställt om dygnet enda sen jullovet typ och har inte orkat vrida tillbaka det och nu känns det inte som någon idé eftersom man får sommarlov den 9/6. Stör mig lite på mig själv, att jag aldrig går en hel vecka i skolan i stort sätt. Den här veckan har jag varit borta 2 dagar tror jag, och jag tror det var något liknande förra veckan med. Lovar mig själv och alla andra att det ska bli en tydlig förbättring i 3an. Sen har det ju varit ett jobbigt halvår eller vad man nu ska kalla det, så jag har väll mina anledningar men det är ändå ingen ursäkt.

Ligger iallafall fortfarande i min säng, och känner mig lite smått stressad inför helgen eftersom det är min 'plugghelg' så jag måste i stort sätt plugga både lördag och söndag, kanske fredag (?) men det blir förmodligen inte av. Men något ska iallafall hända, för mitt arbete måste bli klart nu i helgen annars är jag körd, men det fixar sig. Snackade lite med Alex i luren innan, men han tyckte jag var så tråkig så han somnade :( haha (a). Funderar på att stänga av datorn nu, ska ju trots allt ta bussen som går klockan 7 imorgon *good luck* , tar den nog en halvtimma senare istället.


Gammal låt, men ibland stämmer den in så mycket på ens liv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0