Ohh vad jag är trött!

Har inte varit så mycket uppdatering idag, får förbättras tycker jag! I vilket fall som helst, kom för sent till skolan idag, ovanligt som bara den. Men har fixat ett arbete nu som jag lämnat in, och även gjort prov i psykologi som gick lite bättre än vad jag trodde. Hade ju som sagt inte pluggat speciellt mycket.

Efter skolan åkte jag direkt och hämtade min bror på fritids, så nu har jag varit ute en stund tillsammans med min pappa, chillat och snackat om min friggebod som faktiskt ska bli av nu. Wie. Jag har två myggbett på mitt lår som sitter bredvid varandra och de kliar så sjukt mycket så jag vet inte vad. Även idag borde jag plugga, men jag orkar inte, idag är min lediga dag och dåligt nog så tänkte jag sova en stund nu, för jag orkar inte vara vaken. Ring eller smsa och väck mig, för jag vet att jag inte ska sova.

ute i solen, sliten och trött som bara den

och nu har jag massa stickor i rumpan efter att ha suttit ner på marken ;(

uppdatering sker senare !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0