Onödig skoldag, ja !

Ohja, jag kom minsann upp imorse men försov mig dock lite. Åkte till skolan, började som sagt 9.30 med matematik som första lektion, får reda på att jag kommer få IG i hela matematik b kursen, awesome. Hm, sen nästa lektion så skulle vi redovisa muntligt som jag inte visste, och jag hade inte ens mitt ofärdiga arbete med mig, så jag åkte till stan istället så jag valde att sluta kl 11. Kändes bra. Inne i stan så åkte jag först och tränade ett meningslöst gruppass, för man blev ju inte ens trött. Därefter gick jag runt och letade skor och jag hittade även ett par. Köpte även någon 'heldress' eller vad det kallas, och även en liten klänning.

& nu är jag så jävla sur för min katt åt upp hela min smörgås medan jag var på nedervåningen och tog kort på mina nya kläder. ååååååhhhh, och min pappa har bror har SÅ roligt åt det medan jag hotar med att slå dom om de fortsätter skratta, lyssnar dom? Nej. ÅH

klänning gina tricot 199 ;-

något, gina tricot 249;-

 

skor, din sko 499 ;-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0