Ont i magen

Tihi, som ni kanske märkte så gästbloggade alex för en stund sen, tihi så söt är du ! Dock letade han upp riktigt fula bilder på mig, blä :( haha <3 Har i alla fall ätit nu, mat och efterrätt så nu är jag sjukt mätt och har ont i magen. Det blev en himla diskussion kring matbordet också hur man uttalar vissa ord. Min familj tycker man uttalar vissa ord på ett sätt, och jag tycker något helt annat. Oh, blir bara irriterad när jag tänker på det nu, haha. Sen var det ytterliggare en diskussion till om att jag beter mig som en kille för att jag rapar vid matbordet och sånt, haha men det är inte meningen, det bara kommer. Gör ju inte det hemma hos någon annan, men ah, hemma gör jag det typ jämt. Vart ska rapen annars ta vägen? Behöver jag kanske inte gå in på, haha. Men ja, nu ska jag vila min mage. Uppdaterar later. Puusss!

 

 

får väll passa på att lägga upp lite gamla bilder nu när det ändå är igång

jag & michelle i somras ;* (L)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0