Saker jag ska hinna med under sommarlovet !

Nu är det faktiskt bara .. ca 25 dagar kvar tills det är sommarlov! Helt galet underbart ska det bli och bara slippa den äckliga skolan. Kommer ju inte gå ut 2an utan IG men det struntar jag så sjukt hårt i just nu, och sommarskolan kan ju köra upp något, care.

Här är iallafall några sake jag ska hinna med under sommarlovet som snart är här, grawr



Sola, bada och bli brun!                                      
Åka till Mallorca i 8 dagar!
Vara med mina underbara vänner
Träffa nytt folk
Inte ens tänka på skolan överhuvudtaget
Vara med min fina familj ;*  ( jag är söt, jag vet)
Leva mitt liv fullt ut hur jävla mycket jag vill
Må bra!! (ett måste)
Tänka på mitt egna bästa
VÅGA SÄGA NEJ ! (gah damp)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0