Sitter i skolan

Walla, sitter i skolan just nu och är sjukt stolt att jag orkade mig hit idag, eftersom jag låg vaken till kl 4 i morse på grund av olika anledningar. Gick ju och la mig vid 2, men så var det världens äckligaste och fetaste spindel på min vägg bredvid sängen, fan heller att jag kan sova då. Så klockan 3 gick jag ner till vardagsrummet och sov på soffan resten av natten/morgonen. Inte okej, sjukt obekvämt och jobbigt.

Så är på sjukt dåligt humör idag, och flera har nog märkt detta, speciellt datorn jag sitter vid just nu. Jag får någon gång intala mig att datorn inte hör när jag pratar med den, även fast jag på något sätt inbillar mig det. Vill bara lägga mig och dö, så kommer förmodligen sova på nästa lektion. Nice. & ingenting blev bättre när jag fick reda på att vi har nationella i matte b imorgon, vilket inte kommer att gå bra, så det är ett stort IG på hela kursen, men vet du vad det står i min panna just nu? Care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0