Snart 2 månader kvar!

Om cirka två dagar så är det bara två månader kvar tills jag åker till Mallorca, oohh vad man längtar bort. I 8 dagar ska jag vara borta, så det kommer bli underbart och eftersom jag åker i slutet av sommaren så kommer jag vara brun redan när jag åker, så man får hoppas på att man blir riktigt brun där nere. Har ju varit där en gång tidigare för 3 år sen snart, så vi ska bo på samma hotell och saker så jag vet vart jag hamnar.

Hotellet vi ska bo på. Den bryggan har jag gått på, wah. Någon som känner igen bilden från Ving reklamen? :)

I den poolen har jag badat, och även nästan drunknat i ;d wuhu

vårt hotell, framsidan

strandvägen
jag vill utomlands nuuuu!
fast inte roligt att åka som ensam tonåring ;( kanske hittar någon kåmpis där HEHE ..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0