Sverige kommer inte vara med i Eurovision!!

Ja, ni som inte redan visste om det har läst rätt. Sverige åkte ur kvalet ikväll och jag var så säker på att Sverige skulle gå vidare till Eurovision, för det har vi ju gjort alla andra år vad jag minns? Så när en kompis till mig berättade över MSN att Sverige åkte ut blev jag helt paff. Jag ska ju som sagt plugga hela helgen, men Eurovision hade jag ju sett fram emot, även fast jag inte gillade vårt bidrag så mycket så hejar man ju ändå på sitt land. Men vad ska man göra nu? Ska man kolla på programmet ändå? Det kommer inte kännas som samma sak, men dock vet jag ett land som faktiskt hade en bra låt, kan lägga upp ett yt klipp på det lite längre ner i inlägget. Nej, ingen Eurovision Song Contest utan Sverige va fan.

Anna Bergendahl med This is my life

 

 

 

Enda anledningen till om jag nu kollar, är för att se den här killen sjunga för han är så extremt duktig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0