Tankar & funderingar en tråkig torsdag

Jag har tänkt på en sak, vad är meningen med allt. Varför ska man vara glad, när det ändå alltid slutar med att man blir ledsen? Varför ska man bli kär, när man ändå alltid blir sårad i slutändan? Varför ska man leva när man ändå ska dö? Nej, jag är inte självmordsbenägen eller liknande, men jag sitter bara och funderar på det. Vad är meningen. Varför ska man gå i skolan i en stor del av sitt liv, det är ju inte ens kul och man gör saker som bara tröttar ut en när man istället hade kunnat göra så mycket roligare saker. Jag vet att man måste gå i skolan för att kunna få ett jobb, men oj vad tråkigt det är.


Ingen bra dag, inte alls. Suck. Vet inte vad som skulle kunna få mig på bättre humör, allt är helt skruvat och varför skriver jag detta ens i en blogg? För jag orkar inte prata med någon om det för det är ändå ingen som förstår, så därför är det enklare att skriva ner det man tänker och tycker. Skriva ner allt som snurrar runt i ens huvud. Tror jag ska hålla mig borta från datorn idag, så slipper jag konflikter, och jag slipper tänka på allt, för på datorn kan jag alltid bli påmind om jobbiga problem som man bara vill låta vara. Nej jag vet inte, sjukt deppig idag i alla fall och jag hoppas det går över snart för just nu går jag bara runt som ett spöke. Funderar på att sova, finns på mobilen om nu någon skulle vilja ha tag i mig, är inte vid datorn. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0