Tiden går snabbt när man har 'kul' ait?

Ja vad har jag gjort de senaste timmarna? Jag har ätit smörgås och glass. Jag har även duschat, fönat och plattat mitt hår så det slipper vara så svårt att fixa imorgon. Har jag pluggat? Nej.. Men men, får väll ta det lite imorgon och lördag, söndag. Jag har bestämt att helgen ska vara en plugg helg, jag ska bli klar med lite saker. Det är bara imorgon jag ska vara borta lite på eftermiddagen/kvällen då jag ska vara lite med Emelie. Resten ska jag vara hemma och sola, plugga och fixa med tomten där min friggebod ska stå. Hard work. Är inte det minsta trött, och imorgon kommer jag förmodligen få reda på mitt betyg i matematik b, eller ja, jag vet ju redan att jag kommer få ig men ja. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0