Underbart väder ute, och jag sitter inne?

Fy skäms på mig ja, som ens kan med att ligga inne när det är så bra väder ute, men jag är så sjukt trött efter den här dagen eftersom allt bara varit helt fucked up, kan man lugnt säga. Det finns vissa människor som man bara vill slippa, är så trött på det, låt mig vaaaaaara. Hur som helst, så väntar jag på mat just nu, har inte ätit sen 11 tiden, åh vad trött jag blir på mig själv som aldrig lär mig att äta. Har även tränat idag, gruppträning och även lite gym. Höjde lite tyngder på benpressen, som jag klarade av, så är fett stolt. Jag är ju biff som fan nu, heeeehe.. not.

Måste även skriva klart mitt svenska arbete som skulle lämnas in idag, men jag är så lat så det kommer väll knappast hända, åh. Vill bara gå och lägga mig just nu, för det känns som alla är sura, ledsna eller besvikna på mig idag, och jag vet inte vad jag kan göra åt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0