Vad försöker jag intala mig själv ?!

Jag kommer aldrig kunna somna, är ju hur pigg som helst. Hade kunnat gå ut och springa Göteborgsvarvet eller något, ja så pigg är jag. Vet inte ens vad jag ska skriva, skrev väll lite mycket i det förra? :o åååhh.. vad trött jag blir på mig själv, varför duschar jag på kvällarna? Kunde jag inte gjort det lite tidigare.. Hm jaha, nej jag ska nog ta och smörja in min kropp med body lotion nu, porrigt ait? Haha nej men, åh. Ska man försöka välja lite kläder att ha på sig inför imorgon eller något, har alltid problem på morgonen med det. Brukar alltid ligga i sängen om kvällarna och tänka igenom vad jag ska ha på mig, tänker t.o.m på vilka trosor och vilken bh jag ska ha på mig, haha! Lite galet va.

Jag kan störa mig på mig själv, rätt så ofta faktiskt. Jag gnäller i stort sätt alltid om att jag inte har några kläder, men jag har mina två byråer och ett klädställ fullt. Kan det bero på att man gör ett fel klädköp? För jag har massor av kläder som jag knappt använt för det 'passar inte för dagen'. Jag vet inte, känner bara att jag inte passar i det? Kläderna är jättefina, men inte på mig helt enkelt, haha! Tror inte bara det är jag som har dessa 'stora' problem. Dags att bli trött snart? Jag ska upp om mindre än 7 timmar, och jag har satt min gräns att jag måste sova minst 7 timmar. Åt helvete med de den här kvällen, och alla andra kvällar med för den delen. Sover bara 5 timmar nu mera, och jag känner inte att det är bra för min kropp..

Så ja, nu ligger jag här och stirrar upp i taket och har jätte tråkigt. Men är inte det minsta trött, snarare piggare än tidigare, haha. Jag har ont i min kropp också, varenda liten del av den efter att jag slitit ute och burit en massa saker fram och tillbaka. Ja, det är så synd om mig. Hade gärna haft en publik bakom mig just nu som sa 'naaaw', som alex brukar göra ;* tihi, men nu finns ingen alex här och det finns ingen annan som pratar med mig, utan jag sitter i stort sätt och skriver med mig själv, det är faktiskt sant. Vad patetiskt det känns nu, hela grejen med att blogga. Man sitter och bloggar om ingenting, ens liv liksom. Vem bryr sig? Okej jag kanske bryr mig lite ibland, men egentligen är det helt meningslöst att blogga. Det enda som är bra, enligt mig själv är att man får skriva av sig. Ja ni märker ju, nu är jag inne på mitt andra blogginlägg som är såhär långt. Tänk, jag hade kunnat skriva på min samhällskunskaps uppgift nu istället, tänk vad mycket jag skulle få gjort! Haha. Nej nu bjuder jag på en gammal låt som alltid kommer finnas i mitt liv. Puss & Godnatt (igen).

Han som sjunger är snygg, så de så


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0