Vad händer resten av min veckan?

Jag ska göra färdigt ett arbete i samhällskunskap som kommer att gå åt helvete för som sagt tog min hjärna sommarlov för länge sedan, och nu är det ju typ sommarlov så varför bry sig. Nej men, klart jag bryr mig, är bara trött..


Jag ska vara i stan och kolla på en ny bikini för jag tänker inte ha min gamla fula, vet inte ens vart jag köpte den, vet bara att den är brun och vit och ful.

Jag ska hem till Emelie på fredag, imorgon alltså förmodligen. Ska vara med henne och några till, vet inte om jag stannar över eller åker hem, men bussarna hos mig går ju som de går så får se.

Vara ute och sola/sola solarium. Något av det blir det iallafall beroende på vädret. Oavsett vad ska jag sola solarium imorgon har jag bestämt mig för. Känns som man bleknar direkt om man inte är i solen varje dag. Do I sound desperate?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0