Varför kan jag aldrig sova?

Jag ligger alltid vaken när jag verkligen borde sova.. Jag är lite trött, men känner inte för att sova alls. Jag vill inte till skolan, vill fortsätta vara hemma i 2 dagar till, helt underbart att bara slöa runt och sola. Jag blir så trött på folk som kallar mig fjortis, speciellt på bilder jag knappt har smink överhuvudtaget, gah. Aja, vissa har liv, känner att jag också har ett liv som sitter vid datorn nästan hela dagarna, men idag har jag inte suttit här så mycket faktiskt, men ja. Nu babblar jag bara massa skit :( haha, men jag fick iallafall prata i tele lite innan, så det gjorde iallafall min kväll lite bättre. Fuck me, godnatt

I'll be there for you


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hola senorita!

2010-05-27 @ 13:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0