Ett sista inlägg innan jag åker

& det vill jag tillägna till en väldigt söt och fin tjej som alltid ställer upp för mig oavsett vad. Nurcan! Helt underbart go tjej som man alltid kan ha roligt tillsammans med, hon får mig att må bra och även glad. Tack så mycket för alla gånger du ställt upp för mig, och för alla roliga skrattstunder jag fått på grund av dig. Du är en ängel som bara vill väl, och jag hoppas vi ses snart. Puss på dig hjärtat. Love !

Det finns en blomma vit som snö
kan ej vissna kan ej dö
Den blomman känner du säkert igen
trofast vänskap heter den


Kommentarer
Postat av: Nurcan Gabriella Izabella Süren Hansson

Meeeeeeen herregud detta såg jag nu! :$$$

Fyfan vad söt du är älskling, herregud!

Tack för alla stunder du får mig att må bra, du sprider bara glädje, tack för alla gånger du ställt upp för mig, det finns ingen som du! Du är så himla bra!

Min Julia, en av guds bästa änglar!

Vi måste ses snart! Loooove!

2010-11-12 @ 18:22:50
URL: http://nnurcansuren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0