Godmorgon folk :*

Sitter här i mitt rum, på golvet faktiskt och kollar ut över alla problem jag måste lösa idag, och problemen heter en enda sak - städning. Ufff. Mormors hund Valle är även här nu fram tills lördag/söndag. Trevligt trevligt.

Har iallafall kommit en bit på städningen som tur är. Jag börjar bli orolig för mig själv. Har inte ätit sen igår vid 15.00. Jag är inte hungrig och jag vet inte vad jag ska göra. Jag kan väll inte tvinga i mig mat när jag inte är hungrig? Åh..

Måste även tillägga att jag älskar min jetset klocka hur mycket som helst. Har många klockor men jetset är nog den finaste jag har. Den står mig helt enkelt nära hjärtat, haha. Har en vit, men funderar på om man skulle köpa en till fast i en annan färg. Vilken färg skulle det kunna vara? Hm..

Min klocka :)

Klockor att välja bland...

 

 

"For some people the sun never goes down"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0