Ligger hemma i soffan nu =)

Kom precis hem från Emelie för en stund sen, har spenderat hela min helg hos henne och även Jocke och Berra. Är rätt sliten idag känner jag eftersom jag var uppe till halv 5 i morse. Kunde inte sova, var helt pigg. Gal1. Orkar inte fixa frukost nu heller, så får ligga och vänta tills maten är klar.. Livet är hårt, grymt sa grisen. Huhu.

Det är skola imorgon, och jag orkar inte. Jag ligger efter i massor verkligen, har ingen ork till att fixa det överhuvudtaget. Känner mig helt död. Jag behöver ett extra lov, några extra veckor iallafall så jag kan fixa allt. Blöö, vad seg man har blivit då. Inte bra inte bra. Det löser sig, som med allt annat.

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0