Precis varit hemma hos min pärla !

Ja, det är så hon brukar kallas av mig, söta lilla Emelie. För er som inte märkt det än, så är det SJUKT halt ute. Höll på att ramla flera gånger, inte gott alls. Dessutom är det svin kallt också. Brrr, vill inte ha vinter överhuvudtaget. Vill ha sommar och sol, stranden, strandfester osv. Oh vad underbart det hade varit. 7 months left, blöa.

Får väll försöka överleva, skolan går förövrigt lite bättre. Fick sjukt bra respons efter att jag och Johan redovisat för några 2or idag om hjärnan, så det blir nog ett riktigt bra betyg där. Lämnade dessutom in 2 engelska inlämningar som jag missat sen tidigare kurs b, och även en i kurs c nu. Känner mig lite sådär stolt ändå, och det tycker jag att jag borde göra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0