Riktigt jävla förbannad !

Hur kan man sjunka så lågt? Är det ens möjligt att man kan förlora sin värdighet som ni killar gjort nu genom att lägga upp en bild på Facebook på en av min tjejkompisar - naken? Hur i helvete tänkte ni ta er ur detta när hon kommer anmäla er. Det räcker inte att säga 'men den är borta nu', för fuck no den bilden kommer aldrig vara borta.

Det jag stör mig mest på är att en av killarna försöker sitta och leka något, spela som om detta inte är hela världen men det är det ta mig fan. Jävla äckliga patetiska skitungar det finns i världen, helt jävla dumma i huvudet.

Kommentarer
Postat av: Nurcan Gabriella Izabella Süren Hansson

Jag älskar dig!

Så himla jävla bra.. (L)

2010-11-24 @ 14:13:59
URL: http://nnurcansuren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0