Städa måste ju vara det absolut tråkigaste som finns!

Kände mig ändå rätt taggad, tänkte 'kom igen nu får ja bort all skit'. Har säkert städat i 2 timmar, okej 1 timma iallafall. Visst går det framåt men det är ju SÅ mycket kvar.. Kanske har kommit halvvägs, max! Samtidigt kollar jag lite på 2 Fast 2 Furious som går på kanal 6. Därefter blir det Paradise Hotel som jag missade innan eftersom jag inte var hemma. Känns som jag ska somna när som helst, men det är ju positivt för då kanske jag slipper tänka på filmen jag såg idag...

 

 

Köpte även den här godingen på Gina tricot i fredags. Riktigt nice om jag får säga det själv. 300 kronor gick den på! & även lite trosor också som gick på 150 kronor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0