walla habibi

Har lugnat ner mig lite nu i vilket fall som helst, börjar bli lite trött vilket stavas b-r-a! Ska snart börja se över vad som jag ska ta med mig till gymmet imorgon, är lite ovan vid detta..


I vilket fall som helst, snabbt vad jag gjort i helgen. I fredags var jag hemma tillsammans med min familj, kollade Idol och tog det lugnt. Mysig natt. Gick inte till skolan den dagen heller, så var lite busig :$ men var så fruktansvärt trött så kom aldrig upp ur sängen.

I lördags åkte jag hem till lilla Emanuel. Han mötte mig vid bussarna och vi gick runt lite i willys och sen solade vi, eller ja, han, och ja fick sitta och kolla på.. haha. Där efter gick vi och väntade på nästa buss och åkte hem till honom. Kollade lite filmer, och hade det allmänt roligt bara. Så, även idag har jag varit med honom fram tills 18 tiden ungefär. Kan ju svära på allt jag äger att jag kommer ha blåmärken på mina underarmar efter alla nyp jag fått :( buhu.

Nu ska jag snart sova, hihi så säger jag alltid men det stämmer aldrig. Puss på er



Kortfattad helg:

Fredag




Lördag-Söndag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0