ÅÅÅHHHH panik

Satt precis och skrev ett inlägg om den här värdelösa dagen, då datorn bara stängde av sig helt plötsligt utan anledning. Tror ni jag blev tokig eller?

Hur som helst, det jag skulle säga var.. usch för den här dagen. Och usch är ett snällare ord än vad jag egentligen vill kalla den här morgonen. Vaknade kl 07:54 och skrek ut en rad svordomar, eftersom jag då skulle sitta på min buss. Hade inte brytt mig i vanliga fall men hade prov idag 8.40 i Socialt behandlingsarbete och jag ville verkligen få det ur världen så jag slapp få mer saker på min lista att göra.

Är riktigt galet arg idag kan jag säga. Tokig med andra ord. Nu blir det mer plugg i helgen då alltså, men kan vara bra med några extra dagar. Mums. Hur som helst, så ska jag in till stan efter jag har slutat (14:00) och titta lite på kläder inför ikväll eftersom det blir krogen då, Trädgårn här i Göteborg närmare bestämt tillsammans med Emelie och lite annat folk. Gillas.

Nej nu ska jag fortsätta med det jag är bäst på, nämligen ingenting. Bra start på min fredag. Får hoppas att vädret håller ikväll, med tanke på stormen igår. Helt läskigt. Ta hand om er i stormen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0