Antibiotika tabletterna hjälper galet mycket !

Har tagit dem i 3 dagar nu, ska ta de i 1 vecka till .. känns inte som att det kommer behövas, men doktorn var ju tydlig med att jag var tvungen att fullfölja hela processen. Men babes, nu vet jag äntligen (för er som vill veta) hur min tråkiga helg ska se ut, som faktiskt inte blir så tråkig som jag trodde (a)

Fredag
- Skola från 9-14, det ska jag nog klara av. Samtidigt så tar jag med mig allt material jag behöver eftersom jag måste plugga i helgen. Sen när jag kommer hem är det bara att köra igång med pluggandet. No pain no game. Sen ska jag som sagt även kolla på Bad boys II, är överlycklig att den kommer på tv imorgon, hihi. Hoppas jag får tid att umgås med mina föräldrar och syskon med.

Lördag
- Hem till min favorit flicka Emelie Å, och även plugga där(!!) Sen fram mot kvällen så ska vi ha hunnit med att plugga, och även köpt godis och myys. Så vi ska kolla på lite filmer och bara ha det kul tillsammans! åh vad jag längtar. Stannar även över hos min bebis.

Söndag
Hehe, pluggdag igen! & eventuellt barnvakt om jag har förstått mig på min moder rätt? Vi får väll se.. men plugg blir det i vilket fall. Borde ju få en kommentar om att jag är duktig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0