är så trött på killar nu, de enda de gör är att förvirra en !

Jag är trött, så fruktansvärt trött. Ni vet inte vad ni vill, ni kan inte be om ursäkt, ni kan fan ingenting och ni som tar åt er, är antagligen sådana och ni som inte tar åt er har ingenting att tänka över. Trött på när man tror att man gillar någon, så håller han på med en annan tjej samtidigt. Är så fruktansvärt trött på att bli sårad utav er. Vem är äkta egentligen och varför dras jag bara till de falska, som verkade äkta? Bra fråga. Blir bara trött i huvudet av er allihopa.

Du snurrar mitt huvud, du snurrar mitt förstånd, du snurrar mitt tillstånd, du snurrar min värld - du gör mig snurrig.

Det ni inte förstår, och det ni aldrig kommer att bry er om, det är att ni sårar faktiskt en väldigt mycket. När man sitter och skriver och förklarar hur man känner och vad man tänker på, så är det inte omöjligt att ert svar endast blir "okej, k eller ok". Ni ska veta att jag är jävligt trött på det, och jag är färdig mer era små spel med mig. Jag är ingen spelbricka som ni kan bestämma över. Jag är en självständig tjej som vet vad hon vill, och jag vill inte ha med någon att göra som är som ni/du verkar vara. over and out

you make me feel empty


Kommentarer
Postat av: kristin

finns alltid gumman<3

2010-10-06 @ 18:05:00
URL: http://kaxen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0