För er som inte visste

Hej.

Jag heter Julia och är 18 år gammal. Jag bor i Göteborg tillsammans med min familj som innehåller en mamma, en pappa, två yngre bröder och en katt. Jag har varit singel i ungefär i ett halvår och det är blandade tankar om det där. På dagarna brukar jag vara i skolan om jag inte är sjuk, som jag varit mycket det senaste. På fritiden brukar jag träna, vara med folk, partaja och lite andra saker som är roliga. Det är viktigt att saker i mitt liv är roligt. Jag klarar inte av att umgås med tråkiga personer, då blir jag deprimerad - just därför måste något hända hela tiden, för annars blir jag en helt annan person som jag inte behöver gå in på mycket mer.

 

Folk kan få en uppfattning om mig som väldigt konstig och speciell. Jag vet ännu inte riktigt om jag ska ta det som positivt eller ej, men jag vet iallafall att jag inte bryr mig om vad som sägs bakom min rygg eller framför ansiktet på mig. Skiter fullständigt i om vad folk har för åsikter om hur jag ser ut eller hur jag beter mig. Är det negativt, så säger jag bara att det är mitt problem. De som inte vill, behöver inte ta del av mitt liv. Behöver inte onödiga människor i mitt liv som släpar runt.

 

Jag lever mitt liv, som vilken 18 åring som helst bara det att jag lever det efter mina egna förhoppningar, mål och speciellt för mitt egna bästa. När jag är ute och umgås med människor är jag ofta väldigt glad och öppen - till en viss gräns. Jag har aldrig fått höra att jag är tråkig, eller att jag är falsk. För falsk och tråkig är två ord jag ogillar starkt.  Jag tänker långt ifrån likadant som alla andra, men vem gör egentligen det? Nog om detta nu, hoppas ni fått en trevlig uppfattning om mig.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0