Haha, en helt vanlig dag på Facebook chatten !








The end!

_________________________________________________________________________________________

Vet inte vem killen är, men han har varit på som bara den och den här gången tröttnade jag rätt hårt. Han är ju 20 år, med ett beteende som en 13 åring. Riktigt mogen. Sen att han sa att jag hade trasiga kläder, har med min Facebook profilbild där jag har ett par leggings där det är meningen att de ska vara hål i dom. Så han drar ju lagom duktiga "dissar". Sen att det alltid ska passa sig att kalla mig fjortis, orkar jag inte ens lyssna på längre. Sämsta ordet som finns och jag tror de flesta är trötta på det. I slutet blev jag alltså borttagen som vän, det är så många löser sina problem. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0